Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

mother....

...θα σας ξαφνιασω αλλα εχω πολυ εμπνευση αυτες τις μερες!!!ευτυχως γιατι ειχα αρχισει να ανυσηχω!!!!!! σημερα θα σας δειξω μια υπεροχη συνθεση...ναι Χρυσα αφησα κατα μερους τις ηττοπαθειες!!!!!!!!Η συνθεση ειναι φτιαγμενη για την μαμα μου και τον μικρο αδελφο μου ο οποιος ζει στο εξωτερικο...αδελφι ειδικα αφιερωμενη..ξερω την αδυναμια που της εχεις! Μια απο τις αγαπημενες φωτο της μαμας μου ..2-3 εχω σε αυτην την ηλικια...δυστηχως μια πυρκαγια εκεινα τα χρονια κατεστρεψε τα παντα αφηνοντας αυτην τη φωτο και την φωτογραφια του γαμου των γονιων μου...ολο το βιος τους καταστραφηκε...αποτι μου εχουν πει εγω την γλυτωσα γιατι λιγο πριν με ειχε παρει η θεια μου σπιτι της...ημουν μωρακι! Την συνθεση αυτην την εφτιαξα για την πρoκληση του Get Creative...η οποια ζηταει να φτιαξουμε μια συνθεση για την μανουλα μας με μπολικα...λουλουδια(το στοιχειο μου)....πρωτη φορα ηξερα τι θα φτιαξω..συνηθως παιδευομαι μεχρι να αποφασισω...τα υπεροχα χαρτια αγορασμενα απο την Λενα ηταν οτι καλυτερο να βαλω σε αυτην την συνθεση!!Χρησημοποιησα το υπεροχο σκετς της Nadias....το οποιο βοηθησε στο θεμα διαστασεις των χαρτιων μου τα οποια ειναι Α4... Δειτε εδω την συνθεση με την μαμα μου...κουκλα στα νιατα της....εδω ειναι 20χρ.η φωτο εχει τραβηχτει το 1964..
εδω μια κοντινη...με χαλαει το σημαδακι στην φωτο αλλα δεν μπορουσα να κανω τιποτα
και εδω αλλη μια με το .."κρυφο" καρτελακι με τα συναισθηματα μου..
Με αυτην την συνθεση θα παρω μερος και σε αλλες δυο προκλησεις με το θεμα.."μαμα" η μια ειναι το OUAS και η αλλη ειναι το memories trend στο οποιο DT η Μελενια να εχετε ενα ευχαριστο απογευμα...και εσεις κοριτσια που θα πατε για "αλλο" ενα καφε να περασετε τελεια!!!!!!!!!!

30 σχόλια:

Katerina είπε...

Κατερίνα είναι μοναδική η σύνθεσή σου και μου αρέσει που βρήκες ξανά τη δημιουργικότητά σου και κυρίως την αυτοπεποίθησή σου!!!!
Κούκλα η μανούλα σου, αλλά με τέτοια κόρη δεν περίμενα κάτι άλλο!!!
Μπράβο και πάλι μπράβο!
Καλή επιτυχία στις προκλήσεις!!!!!!

Amalia είπε...

Κατερίνα μου, κάθε φορά φτιάχνεις και μια σύνθεση πιο ωραία από την προηγούμενη βρε κορίτσι μου!!! Κούκλα η μαμά, κούκλα και η σύνθεση! Μπράβο σου!!!

Valia είπε...

Νοσταλγική, κομψή, ισορροπημένη... Με μια λέξη τέλεια!

Aliki είπε...

για άλλη μια φορά μας άφησες άφωνες...ονειρεμένη σύνθεση...όντως στο στοιχείο σου με τα λουλούδια και τα ρομαντικά διακοσμητικά...αλλά και τα χαρτιά ταιριάξανε τέλεια! καλή επιτυχία Κατερίνα!

Ελένη είπε...

πολύ όμορφη η μητέρα σου (από εκεί έχετε μάλλον το γονίδιο) και η σύνθεση υπέροχη! Τελευταία Κατερίνα η κάθε σου σύνθεση είναι πιο όμορφη από την άλλη!

Tina είπε...

Beautiful layout, the color combination with the black gold decorations are beautiful.

rena είπε...

Κούκλα η μαμά και αν και δεν είμαι σίγουρη πως της μοιάζεις γιατί δεν μπορώ να σε διακρίνω καλά αλλά σίγουρα έχετε το ίδιο στήσιμο και το ίδιο ύφος στις φωτογραφίες!
Η σύνθεση είναι τέλεια δεν το συζητώ ,έχεις πάρει φόρα και δεν σε σταματάει τίποτα!!!!

Maria είπε...

Κατερίνα είναι υπέροχη η σύνθεσή σου!! Η μαμά σου μια κούκλα και φυσικά η δημιουργικότητά σου είναι στο απόγειό της!!!
Συγχαρητήρια και καλή τύχη!!!

Georgia Heald είπε...

Wow this is incredible, beautiful detailing and a stunning photo! Thanks so much for playing along with us at OUAS =)

Jasmine S είπε...

Oh what a stunning photo and your cluster of embellishments is beautiful. What a lovely page. Thanks for joining in with us at OUAS :)

Anastasia (Νατάσα) είπε...

Ουάου Κατερίνα!!!!! Φοβερή σύνθεση, απίστευτα τα λουλουδάκια και τα διακοσμητικά... και η μητέρα σου μία ΚΟΥΚΛΑ!!! Η κόρη σου ίδια η γιαγιά της;;;
Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

erinaki:)) είπε...

Σούπερ σύνθεση!!!!Μ'αρέσει και το χρώμα της και η διακόσμηση σου!!όσο για την φωτογραφία απλά μοναδική!!!Μπράβο Κατερίνα!!

sophie είπε...

Πολύ όμορφη σύνθεση !!!!!Κλαη επιτυχια σε όλες τις προκλήσεις !

Irini είπε...

Εξαιρετική σύνθεση δεν εχω άλλα λόγια...τα διακοσμητικά είναι πανέμορφα!!
hugz
irini

ΕΛΕΝΗ είπε...

Κατερίνα υπέροχη η σύνθεση σου!Κάθε φορά ξεπερνάς τον εαυτό σου , η μία σύνθεση καλύτερη από την άλλη!!!Καλή επιτυχία κοριτσάκι μου!

Channa είπε...

Wow, katherina i love your layout! The picture is amazing together with the paper and flowers very nice. Thank you for joining us at get creative. Channa

despina είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!για ακόμα μια φορά μας άφησες άφωνες!!!!!φιλιά!!!!

geoleoan είπε...

φοβερή κ η φωτο τέλεια!

Δέσποινα είπε...

Πολύ όμορφη σύνθεση!

Μαρία είπε...

καλημερα..Κατερινα μου..πανεμορφη συνθεση..ολα πηραν τη θεση που επρεπε..υπεροχη φωτο..τοτε η ομορφια εβγαζε καποιο σεβασμο..εχει τοσο δυνατο βλεμα..που σε διαπερνα..να την χαιρεσαι ματια μου..ομορφο σ.β..σε φιλω

Maria Tsilvidou είπε...

Κατερίνα θα μας τρελάνεις τελείωσε!!!!Απίστευτη σύνθεση!!Φοβερό στήσιμο,φοβερή φώτο,φοβερά χρώματα,φοβερά όλα!!Μπράβο!!
Καλή επιτυχία!

Vicky Varvadouka είπε...

Απίστευτη σύνθεση!! Είναι όλα τοποθετημένα με αρμονία! Και τα χρωματα ταιριαξαν τελεια!!!
φιλιααα!!!

EFI είπε...

Φοβερή σύνθεση Κατερίνα!!!! Η μανούλα σου μια κούκλα!!! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο Get Creative! Φιλάκια και χρόνια πολλά

Bente Fagerberg είπε...

Gorgeous take on the sketch. Incredible details...I love it!!
Thanks for playing along at OUAS!!

Elina είπε...

Κατερινακι είναι απίθανη η σύνθεσή σου!!! Και η φωτο της μαμας φανταστική, σαν τις vintage εικονες που βλεπουμε στα sites!!! Να τη χαίρεσαι!!! Καλή επιτυχία!!!

Eleni Gratsia είπε...

Πανέμορφή σύνθεση Κατερίνα μου!

ANUPAMA CHOUDARY είπε...

I love the vintage look of your page!

Dolly Daydreams είπε...

Amazingly beautiful layout. Your mothers photo is stunning and so nostalgic. I adore the colours and the fabulous embellishments and design on this beauty. Thank you for sharing with us at Get Creative.

Marie

( baileyrosy.com )

Elena Stefanidou είπε...

Κατερίνα,όντως πολύ όμορφη η μαμα σου.Όπως επίσης και η σελίδα σου.με τα λουλουδακια της και όλα τα vintage στοιχεία της.Μπραβο και καλή επιτυχία

Natalie Elphinstone είπε...

Sooo beautiful! Love the gorgeous delicate layers :-) Thanks so much for sharing it with us at Once Upon a Sketch.