Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Βραβειο και παιχνιδι!



To βραβειο αυτο μου το χαρισε η μπλογκοφιλεναδα μας Ευθυμια και την ευχαριστω πολυ!!Το παιρνω να το στολισω στο σπιτακι μου και φυσικα αποδεχομαι το παιχνιδι των 7!!!!
Τι να γραψω λοιπον τις παραξενειες μου ??η τα καλα μου???
1)Μην πειραξεις την οικογενεια μου...την εχεις βαψει
2)Αφιερωνω πολλες ωρες στο σπιτι....δεν μπορω να λειψω απο κει για πολυ!!
3)Μου αρεσει να δημιουργω...ειτε αυτο ειναι γλυκα ειτε φαγητα ειτε κατασκευες!!!
4)Μου αρεσει να διαβαζω τα σχολια σας στις αναρτησεις μου!!
5)Ειμαι παραξενη με τον καφε(οπου μου επιτρεπουν τον φτιαχνω μονη μου)
6)Μια λαθος κουβεντα μπορει να με κανει να κατεβασω τα ..μουτρα.
7)Δεν νευριαζω ευκολα αλλα μπορει να νευριασω για χαζο λογο!!
Αυτα......
Παρολιγο να ξεχασω!!!Το αφιερωνω σε οποια μπλογκοφιλεναδα δεν το εχει παρει ακομα!!!!

Ηθελα να κανω παραλληλα αλλη μια αναρτηση αλλα δεν ξερω τον τροπο να βαζω φωτο να την σχολιασω και μετα να βαλω αλλη φωτο να κανω τα σχολια ...δεν ξερω με λιγα λογια να χωριζω τα θεματα σε μια αναρτηση....εδω λοιπον περιμενω τη βοηθεια σας!!!!
Ετσι λοιπον αναγκαζομαι να κανω ξανα αναρτηση!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: