Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Το δωρο της Εβελινας

 

Καλημερα!Χρονια πολλα στους Κωνσταντινους και Ελενες...και γω να χαιρομαι τα παιδακια μου ..γιορταζουν και τα δυο...αλλα και τον αντρα μου που εχει τα γενεθλια του σημερα!
Θα σας δειξω ενα ομορφο δωρακι που εφτιαξα για την κορη μου...η Εβελινα εχει 2 ονοματα...Ευαγγελια-Ελενη...ειχα λοιπον ξεκινησει το δωρακι τον Μαρτιο ετσι ωστε να της το εδινα τοτε...μαλλον τα χαρτια που εβαλα δεν μου αρεσαν για κοριτσιστικο θεμα και το παρατησα....προχτες λοιπον σκεφτηκα να το "ξαναπιασω"
Εχω ενωσει 2 καμβαδες  25χ30 μεταξυ τους με μεντεσεδες..τους εντυσα με χαρτια τα οποια θα δειτε μεταμορφωθηκαν με gesso..στην ουσια καλυψα τα παλια χαρτια με αυτο το υλικο και περασα χρωμα απο πανω για να γινει πιο κοριτσιστικο!εφτιαξα και ενα μινι 11χ18...στο οποιο εβαλα φωτο της Εβελινας με τις φιλες της!Δεν ηθελα να χρησημοποιησω χαρτια γιαυτο τα "δουλεψα" με διαφορα υλικα...δαντελιτσες ,τουλια,χαρτια που βαζουμε μεσα σε συσκευασιες....και με την βοηθεια του gesso βγηκε το αποτελεσμα που θα δειτε...απλα πειραματιστηκα ..αλλα το αποτελεσμα με ικανοποιησε πληρως...ενθουσιαστικα μπορω να πω!Αρκετα φλυαρισα...δειτε το αποτελεσμα!
..... το δωρο!!!!

 

 P1010018P1010019

 P1010020P1010024

 

P1010026

ελπιζω να σας αρεσει …ειναι μια πολυ καλη ιδεα για δωρακι σε αγαπημενα προσωπα…η κορη μου ξετρελλαθηκε!!ηδη ψαχνει σε ποιον να φτιαξουμε το επομενο!

Δεν ξερω πως θα ειναι η αναρτηση γιατι δεν μπορουσα να κανω με τον blogger και δοκιμασα με τον Windows Live Writer….

12 σχόλια:

Myrto είπε...

Πανέμορφο είναι - είμαι σίγουρη ότι ξετρελάθηκε! Χρόνια πολλά!

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά και στα δυο ζουζούνια σου!!!Πανέμορφο το άλμπουμ!!!!Και μ'αρέσει πολύ όπως ανοίγει(από πάνω)!!!

Aliki είπε...

Να χαίρεαι τα παιδιά σου, να χαίρεσαι τον άντρα σου Κατερίνα μου!
Το δώρο είναι απίθανο, το τέλειο δώρο για μια τόσο ξεχωριστή δεσποινίς!
Καλά να περάσετε σήμερα και πολλά φιλιά!

Ελένη είπε...

Να τους χαίρεσαι όλους Κατερίνα! Πάντά χαμογελαστούς να τους καμαρώνεις!
Υπέροχες πραγματικά οι δημιουργίες σου!

Χρυσούλα είπε...

Χρονια πολλαααααα και ευτυχισμενααααα σε ολους τους αγαπημενους σου Κατερινα μου!!!!!!!!Τι ομορφο δωρακι για την κορη σου......!!!!!!! Να τους χαιρεσαι ολους!!!!!πολλα φιλια!!!!

Μαρία είπε...

πανεμορφη δουλεια Κατερινα μου..χρονια πολλα..να τους χαιρεσαι ολους..πω πω μου αρεσε πολυ..θα κανω κατι αναλογο..ομορφη βδομαδα..τα φιλια μου

Stella Bechlivanou είπε...

χρονια πολλα...να το χαιρεσαι το κοριτσάκι...τι τυχερη να εχει τετοια μανούλα....το λάτρεψα τα αλμπουμάκι ειναι φανταστικο!!!

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά στην οικογένεια σου που γιορτάζει σύσσωμη σήμερα! Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται!

χρυσάνθη είπε...

Χρόνια πολλά στα παιδάκια σου !!Να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις!!Πολύχρονος και ο αντρούλης σου!!Κατερινάκι έγινε πολύ όμορφο το δωράκι σου.Νομίζω ότι θα το χάρηκε πολύ η κορούλα σου που είναι και κούκλα!!

despina είπε...

Να τους χαίρεσαι όλους Κατερίνα μου!!!!!το δωράκι σου τέλειο!!!!!πως να μην ξετρελαθεί η κόρη σου!!!!φιλιά!!!!

Maria Tsil είπε...

Κατερίνα μου να χαίρεσαι την όμορφη σου οικογένεια!!Το δωράκι σου είναι απίστευτο!Μου αρέσει τόσο πολύ να βλέπω τις αναρτήσεις σου!Κάθε φορά και άλλη τεχνική!!Είπαμε είσαι αστέρι!Φιλάκια!

Unknown είπε...

Καλά, δεν παίζεσαι... τί τρομερή ιδέα να ενώσεις τους καμβάδες με μεντεσέδες;;; Και είναι πανέμορφο το αποτέλεσμα!

Να τους χαίρεσαι όλους Κατερίνα μου!