Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

new style

Καλησπερα!
...αλλη μια γρηγορη αναρτηση μου!!!!!!!!
Αυτην τη φορα εφτιαξα μια συνθεση για το http://scrapsnpiecesgr.blogspot.gr/...ενα καινουριο Ελληνικο μπλογκ  .με ενα καταπληκτικο team !!!!!!!
                             new style
                           
    και ενα κοντινο το οποιο "δειχνει" τα χρωματα της συνθεσης καλυτερα!!
                                        
χρησιμοποιησα χαρτι της Prima, παστες,μασκες και shimmerz paints και perfect pearls σε δυο διαφορετικα χρωματα και enamelz για τον τιτλο...το αποτελεσμα  λαμπερο και ομορφο..κριμα χανεται στην απαισια φωτογραφηση που εκανα!!!!!!
ευχαριστω για τα ομορφα σχολια μου μου αφηνετε!!!!!!!!


7 σχόλια:

Helen Hapsi είπε...

Κατερίνα μου ειλικρινά την αγαπώ τη σελίδα σου!! Εχεις χρησιμοποιήσει τα αγαπημένα μου χρώματα και το background που έστησες με την πάστα και τις μάσκες είναι εξαιρετικό!! Εχω ενθουσιαστεί!! Μπράβο!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τη συμμέτοχή σου, είναι πανέμορφη...

Valia Katzaki είπε...

Η δουλεια σου ειναι χαρακτηριστική όπως πάντα Κατερίνα! Συγχαρητήρια! Σε ευχαριστούμε που επαιξες μαζι μας!

Maria είπε...

Τωρα εγω πρεπει να σχολιάσω. ..; τί να πω οταν καθε δημιουργια σου γίνεται αυτομάτως αγαπημενη μου; ειναι υπεροχη, απλα υπεροχη Κατερίνα μου, πολλα ευχαριστώ για την συμμετοχη σου στο scrapsnpieces. .φιλιά πολλα!!!

Amy Petrou είπε...

Αχ βρε Κατερινάκι! εχεις το σούπερ μοντέλο βέβαια, αλλά κι εσύ την απογείωσες και την κούκλα σου και τη σύνθεση!!! Μπράβο σου, είναι καταπληκτική!!!!!

Aliki είπε...

Ίσως και να σκέφτεσαι οτι λέμε τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά αλλά τι να κάνουμε που είναι πάντα αλήθεια....ότι φτιάχνεις είναι μικρά έργα τέχνης, απο τα παιδιά σου(χιχι!) μεχρι τις συνθέσεις και τα καμβαδάκια σου! αριστούργημα και αυτή! ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας και ελπίζω να σε βλέπουμε κάθε μήνα!

alexandra polyzou είπε...

μοναδικά όμορφο ο,τι φτιάχνεις Κατερίνα μου!!!και αυτό εδω δεν θα μπορούσε να είναι εξάιρεση!!!η κούκλα κόρη εννοείται, του προσθέτει και μια επιπλέον λάμψη!Σε ευχαριστουμε πολυ που επαιξες μαζι μας!!!

justice είπε...

Φωνάζει απο μακριά πως είναι δική σου δημιουργία! Δεν ξέρω πως καταφέρνεις σε κάθετι που φτιάχνεις να προσδίδεις μια vintage glamourιά! Η άλλη σου δημιουργία (κόρη)δε, είναι πραγματικά πανέμορφη!!!!!λαμπει το κορίτσι ,λάμπει!!!ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!!!