Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Οι αντρες της ζωης μου!

Καλημερα σε ολη την γειτονια!!!! Βλεπω τις Χριστουγεννιατικες κατασκευες σας και ειλικρινα ..ζηλευω!Εγω δεν κανω τιποτα Χριστουγεννιατικο ...μονο καποια γουρια!!!Οπως σας εχω πει και σε αλλη αναρτηση αυτο το διαστημα δουλευω πανω σε εικαστικους πινακες!Επειδη ομως μου ελειψε το scrapbooking και με αφορμη την προκληση της Ελινας στο Scrapbookers in Greece ειπα για διαλειμμα να φτιαξω μια συνθεση!Η προκληση μας ζηταει να φτιαξουμε μια συνθεση για τους αντρες μας(μιας και δεν συνηθηζω να φτιαχνω αντρικες συνθεσεις ειπα να το τολμησω!!Ελεγα να φτιαξω μια στον γιο μου αλλα μετα αποφασισα να χρησημοποιησω την συγκεκριμενη φωτο η οποια μου αρεσει πολυ αν και τραβηχτηκε πριν 2 χρονια!!!Συνθεση εξπρες μπορουσα να την ονομασω...την εφτιαξα σε 2 ωρες περιπου(ρεκορ για μενα που χρονοτριβω παντα με τις συνθεσεις μου)..Εμενα μου αρεσει πολυ το αποτελεσμα!!Τα...στολιδια που χρησημοποιησα ειναι μικρες ζημιες του γιου μου που εκανε κατα καιρους απο μικρος(ολα τα κρατουσα!!!!)Εχω ενα κουτι με βιδες πομολα σπασμενα καλωδια κομμενα ροδες απο διαφορα παιχνιδια και πολλα αλλα!Παντα ηξερα οτι κατι θα τα κανω!!!!!!Εδω λοιπον εβαλα το φερμουαρ απο μια ζακετα που του εχω αλλαξει 2 φορες(μικρος καταστροφεας ηταν παντα)Τα εχω περασει ολα με λιγο gesso..Τα καλαμακια ειναι η... αδυναμια του!!παντα του αρεσει να τα μασαει...αυτο το πηρα χτες απο το στομα του!!!!χαχα!!εν θα πω ομως το ιδιο για τον αντρα μου...ειναι το αντιθετο απο τν Κωνσταντινο!!Ειναι προσεκτικος σε οτι κανει..οχι βεβαια οτι δεν σπαει!!
Να σας πω κατι που ειδα χτες οταν εδειξα στο γιο μου την συνθεση του!!!Χαρηκε τοσο πολυ!!!!!!!!!!!συνηθως κανω στην κορη μου LO...ο γιος μου δεν θελει να τον βγαζω φωτο.Ετσι πιστευα οτι ηταν κατι που του ηταν αδιαφορο!!!Ποσο εξω επεσα!!!! Ας παμε στα Χριστουγεννιατικα τωρα!!!Την Κυριακη που μας ερχεται θα γινει στην περιοχη μου ενα Χριστουγεννιατικο παζαρι!Το διοργανωνει ο συλλογος γυναικων της περιοχης...τα εσοδα θα πανε στο Σπιτι των Αγγελων!Μαθαινω οτι οι γυναικες εχουν φτιαξει απιστευτα πραγματα!!Εγω προσωπικα τους φτιαχνω καποια γουρια!!Θα σας τα δειξω μετα το παζαρι...ετσι και αλλιως δεν τα εχω ετοιμασει ακομα!! Αρκετα για σημερα...νομιζω σας κουρασα!Ευχομαι να εχετε μια υπεροχη βδομαδα...βλεπω τις δημιουργιες σας...ισως δεν αφηνω σχολια....αλλα δεν μπορω να μην σας παρακολουθω..παθαινω στεριτικο συνδρομο χαχα!!!! φιλια!!

18 σχόλια:

Scrap-crafts είπε...

Κατερίνα είναι ..... τέλειο!!! Είναι τόσο όμορφο για το αντρικό θέμα του... τόσο ισορροπημένο και straight βρε παιδάκι μου.... Φοβερή ιδέα τα διακοσμητικά που χρησιμοποίησες!!!

EFI είπε...

Καλημέρα Κατερίνα! Πανέμορφη η σύνθεση σου και ιδιαίτερη! Πολύ εντυπωσιακή και μου αρέσει που έφτιαξες κάτι για τα αγόρια σου!!! Μπράβο σου μου αρέσουν όλα!!! Αν σου πω και η Μαρία μου κάπως έτσι είναι! Τώρα εκτός των άλλων έχουμε και τα καλαμάκια που τα μασουλάει και τα ισοπεδώνει!!! Άντε καλή επιτυχία τόσο στην πρόκληση, όσο και στο Bazaar! Φιλάκια

Ελευθερία είπε...

δεν εχω τι να πω!!! εντυπωσιακότατη η σύνθεση και τόσο αγορίστικη!!!!!
καλή επιτυχία στην πρόκληση και στο μπαζάρ καλή δύναμη!!!! φιλιά πολλά!!!

Maria είπε...

Καλημέρα Κατερινάκι!!! Πανέμορφη η σύνθεση!! Καλές γιορτές, κοριτσάκι!!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Κατερινάκι είναι πολύ όμορφη η συνθεσή σου!!! Ξεχωριστή !!!! Μπράβο σου!!! Καλή συνέχεια!!!!

Marie είπε...

Κατερινάκι να χαίρεσαι τους άντρες σου είναι κούκλοι!!! Και όλη σου την οικογένεια να τη χαίρεσαι! Το lo έγινε super! Ανυπομονώ να δω τα γούρια σου! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ! Φιλάκια κούκλα (γιατί κι εσύ δεν πας πίσω!)!!!

despina είπε...

Κατερίνα είναι καταπληκτική!!!!και πολύ έξυπνο που χρησιμοποίησες τις μικρές ζημιές όπως λες του γιου σου!!!!μπράβο!!!

Μαρία είπε...

κοριτσι ειναι τελοια δουλεια..νασαι καλα..καλο απογευμα..φιλια

Unknown είπε...

Εντυπωσιακή σύνθεση Κατερίνα μου!!!Και τα μπιχλιμπίδια από της ζημιές του γιόκα σου που χρησιμοποίησες απλά super!!Μπράβο..Καλή επιτυχία και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου!!!

Vita είπε...

Τι τρυφερή μαμα!Να κρατάς και τις ζημιές του!Να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται!

Irini είπε...

Gorgeous gorgeous gorgeous!!!
I love the embellishments....fabulous job!
hugz
irini

Katerina είπε...

super!!!! Υπέροχος ο τρόπος που χρησιμοποίησες και έδες όλα αυτά τα "άχρηστα" και χαλασμένα υλικά!!!
Χίλαι μπράβο Κατερινάκι!
Να χαίρεσαι τους άντρες σου ;-)

feysjewel είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΕΥΩ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

Τέλεια αγορίστικη σύνθεση!!! Φοβερή ιδέα τα διακοσμητικά σου!!! Καλή επιτυχία!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΣ ΤΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ!!!!!!
ΑΝ ΕΙΧΑ ΚΡΕΤΗΣΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Δε θα μπορούσε να είχε γίνει πιο "προσωπική" αυτή η σύνθεση! Πραγματικά, πώς να μην αρέσει στο γιό σου; Πολύ όμορφη έγινε και ας είναι εξπρές! Καλή επιτυχία και στο παζάρι, ειδικά αφού είναι και για τόσο καλό σκοπό

EVAGELIA VRETTOU είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Anna είπε...

Καλά Χριστούγεννα, να χαιρεσαι την οικογένια σου! Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου στο μπλογκ μου! Να εισαι καλά! Χρόνια πολλά!