Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Χρονια πολλα!!

Χρονια πολλα σε ολους!!! Ελπιζω να περασατε ολοι ενα ομορφο τριημερο...εμεις περασαμε υπεροχα!
Εδω περασαμε τα Χριστουγεννα!!!Ειναι το χωριο του πεθερου μου νοτια Κρητη!!Ειναι ενα πανεμορφο χωριουδακι με υπεροχη θεα!Συνηθως εκει παμε Αποκριες και Πασχα!!Φετος ειπαμε να παμε και Χριστουγεννα!!Ξεκινησαμε το Σαββατο...φαγαμε ηπιαμε και το πρωι ξυπνησαμε οπως παντα με πολυ καλη διαθεση!!!Το σοκ παθαμε οταν ειδοποιησανε τον ξαδελφο μας οτι του ανοιξαν το σπιτι!!Διαρηξη...εφυγαν κακην κακως!!!!Δυστηχως συμβαινουν αυτα τα περιστατικα..ευτυχως δεν καταφεραν να παρουν τιποτα..ειχαν ομως καταστρεψει εισοδους και παραθυρα!!Αποφασισαμε να "ξεχασουμε "το συμβαν και συνεχισαμε την μερα μας!!!Η μεγαλη εκπληξη ηρθε οταν μας επισκεφτηκε ενα ζευγαρι(συνηθηζεται στα χωρια σε μεγαλες γιορτες και οπου ακουγεται φασαρια...γλεντι δηλ. να κανουν επισκεψεις)να μας ευχηθει τα Χρονια Πολλα!!Το ζευγαρι ηλικιας η Βασω 72 χρ.και ο κυριος Γιωργος 83 χρ.Η Βασω ξαδερφη του πεθερου μου και ο ...συντροφος της..ετσι μας τον συστησε!!Και οι δυο εχουν χειρεψει απο χρονια και οταν γνωριστηκαν αποφασισαν να συζησουν για οσα χρονια τους απομενουν!!!Δεν μπορω να περιγραψω την ζωντανια αυτων των...μεσηλικων,η Βασω γλεντζου παντα αλλα και ο συντροφος της "παληκαρι"
Και αυτος ειναι ο "αρχοντας" του σπιτιου...ο πεθερος μου (πατριος του αντρα μου)ενας υπεροχος ανθρωπος ,μεγαλη καρδια ,φοβερος οικοδεσποτης...ενας σπανιος Ανθρωπος!!!Ο Στελιος στον οποιο οφειλουμε πολλα!!!
Να ειστε καλα και να περνατε υπεροχα!

12 σχόλια:

Μαρία είπε...

χρονια πολλα...τελοιες οι εικονες..με κεφι και καλη παρεα ολα ξεχνιουνται..νασαι καλα..πολλα φιλια

Magia da Inês είπε...

¨¨¨¨¨¨¨¨¨/¸.¤ª“˜¨˜“¨
¨¨¨¨¨¨¨¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
¨¨¨¨¨¨¤ª“˜¨¨ª“˜¨
¨¨¨¸.•°` BOAS FESTAS!!!
¸.•°`♥✿⊱╮FELIZ 2012!!!

Ελευθερία είπε...

να περνάτε πάντα καλά!!! χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!!!!

Maria είπε...

Κατερινάκι μου Χρόνια Πολλά!!! Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα τα Χριστούγεννα!

Έχω ένα προβληματάκι με το blog σου..γιατί δε μου έρχονται ενημερώσεις όταν κάνεις ανάρτηση, οεο????
Γι αυτό και δεν "επισκέπτομαι" το blog σου... ξεχνιέμαι αν δεν έχω ενημέρωση. ΕΛπίζω να μη μου κραταάς κακια...
Φιλιά!!

Christina V. είπε...

Κατερίνα μου Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία και χαρά! Πάντα να σμίγετε με καλό και να περνάτε τόσο όμορφα! Πολλά φιλιά!

EFI είπε...

Καλημέρα Κατερίνα και χρόνια πολλά! Πάντα να περνάτε έτσι υπέροχα και χαρούμενα! Εύχομαι τα καλύτερα για τη νέα χρονιά, πάνω απ όλα υγεία, αγάπη, χαρά, να καμαρώνεις την οικογένεια σου! Φιλάκια

justice είπε...

Katerina mou Xronia polla ,Xronia kala!!! Eyxomai eytixismeno na nai to 2012 panta me pollh agapi! Ti omorfes oikogeneiakes stigmes pou perasate!!panta tetoia! :)

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος!Εύχομαι να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Καλή και δημιουργική χρονιά!!!! Γεμάτη υγεία, χαρά,αγάπη και ευτυχία για σένα και όλους όσους αγαπάς!!! Πολλά φιλιά!!!!

Katerina είπε...

Κατερινάκι Καλή Χρονιά!
Πάντα να περνάτε έτσι όμορφα!!!
Να είναι όλη η χρονιά γεμάτη υγεία, ζωντάνια, χαμόγελα και κέφι για ζωή!
Φιλιά πολλά

Demi είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλά, με υγεία και χαρά!!!Οι φωτογραφίες σας πολύ όμορφες!!!

Dolly Daydreams είπε...

Hi Katerina, looks like you had a fabulous time and what a lovely story you have shared with us. Wishing you the very best of everything in 2012.

Marie