Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Πως φτιαχνω λουλουδακια...

Kαλησπερα!!!Η ανοιξη στα ποδια μας..ευκαιρια να κανω μια σχετικη αναρτηση την οποια εχω υποσχεθει!!!!!!!!Οι περισσοτερες σε αυτη τη γειτονια θα εχετε καταλαβει ποσο μου αρεσουν τα λουλουδια!!!!!!!Επειδη λοιπον θελω να χρησημοποιω πολλα λουλουδια στις περισσοτερες συνθεσεις μου και επειδη κοστιζουν..πειραματιζομουν καιρο τωρα να φτιαξω τα δικα μου λουλουδια...βεβαια βοηθησαν και τα βιντεακια που βλεπω κατα καιρους..αν και στα περισσοτερα δειχνουν πως να φτιαχνεις μεγαλα λουλουδια... τα προσαρμοσα λοιπον στα δικα μου γουστα..εφτιαξα μικρα λουλουδια!Οι φωτο δεν ειναι ιδιαιτερα καλες..ζητησα απο την κορη μου να βοηθησει αλλα το χερι ετρεμε..και καποια τραβουσα εγω με την φωτο στο ενα χερι και το λουλουδι στο αλλο..Τελος παντων..πιστευω θα καταλαβαιτε πως γινεται!!Τα die που χρησημοποιησα(δεν εχω και αλλα)ειναι το tatterend florals του Tim Holtz με αυτο εκοψα το ενα μοκρο και το μεγαλυτερο...το πιο μικρο λουλουδι εκοψα με το flower layers #4 της sizzix.Εσεις βεβαια θα κοψετε με αυτα που εχετε..Παμε στην πραξη ..
εδω βλεπετε τα λουλουδια...συνηθως βαζω 3 κομματια για το καθε λουλουδι...
εφοσον τα ψεκαζω με νερακι..τα τσαλακωνω αρκετα...χρησημοποιω κανσον το οποιο βαφω μετα ..μπορουμε να το βαψουμε απο πριν...τα στεγνωνω με heat gun...αν δεν εχετε, αφηστε τα να στεγνωσουν μονα τους...αλλα θα παρει χρονο....
τα ανοιγουμε προσεχτικα..θελει υπομονη...αλλα αξιζει τον κοπο..
εδω εχω παρει ενα ξυλακι απο σουβλακι και προσπαθω να γυρισω τις ακρες προς τα εξω.....μπορειτε αυτο να το κανετε στο τελος(θα δειτε πιο κατω)
αγκαλιαζουμε με τα δακτυλα (μην κοιτατε νυχια..εκανα distress πριν την επιδειξη!!!!!)ενα λουλουδι και με τη βοηθεια του πισω μερος απο ενα πινελο..προσπαθουμε να δημιουργησουμε το μπουμπουκι!!!!
κολλαμε με ζεστη σιλικονη ..εγω βαζω τρια λουλουδια..μπορειτε να τα κανετε με περισσοτερα...και εδω βλεπετε το λουλουδι πως ειναι..
περνουμε παλι το ξυλακι μας και γυρναμε προς τα εξω ενα-ενα φυλλο
και σε αυτη τη φωτο βλεπετε διαφορα λουλουδια που εχω φτιαξει...καποια τα εβαψα απο πριν και δεν τα εβρεξα καθολου με νερο...καποια αλλα τα εβαψα μετα με mist..καποια τα κολλησα απλα και δεν ανοιξα καθολου τα φυλλα.... Εσεις θα τα κανετε οπως σας αρεσει.. Στην επομενη αναρτηση θα σας δειξω πως εφτιαξα τη συνθεση για την 15η προσκληση Μαρτιου για το Get Creative.... Πωπω!!η μεγαλυτερη αναρτηση που εχω κανει!! περιμενω σχολια σας και αν εχετε αποριες μην διστασετε!!!!(ποσο με εντυπωσιαζε και με εντυπωσιαζει ακομα οταν το διαβαζω αυτο σε καποια μπλογκ!!!!!!) Μην ξεχασετε τις προκλησεις του Get Creative...θα χαρω πολυ να δω δημιουργιες σας...εννοειτε και τα λουλουδακια που θα φτιαξετε....

20 σχόλια:

sofi είπε...

Κατερίνα έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά!!!
Τα λουλούδια σου έχουν γίνει τέλεια, είναι σαν αληθινά και το αποτέλεσμα στις δημιουργίες που θα τα χρησιμοποιήσεις θα είναι σίγουρα εξαιρετικό.
Καλό βράδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!Ευχαριστώ Κατερίνα!

Ελένη είπε...

Ευχαριστούμε Κατερίνα! Υπέροχα τα λουλουδάκια σου!

EFI είπε...

Κατερίνα τα λάτρεψα τα λουλουδάκια σου, ειδικά τα πολύ μικρά!!!!!! Ευχαριστούμε για το tutorial!!!! Καλό βραδάκι, φιλιά

ioanna είπε...

ωωω είναι υπέροχα ευχαριστούμε πολυ Κατερίνα!!!

Maria είπε...

Κατερινάκι τέλεια!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το tutorial.
Ελπίζω να μας δείχνεις πιο συχνά τέτοια ωραία πράγματα!!

Konstantina είπε...

τι ωραία που είναι!!! Μπράβο! εύκολο φαίνεται!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!!!!!!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

Elena Stefanidou είπε...

Σώπα Κατερίνα!!!!!Σαν έτοιμα είναι!
Ευχαριστούμε πολύ :))

justice είπε...

Ευχαριστουμε Κατερίνα για τις οδηγίες !!!! Τα λουλουδάκια σου δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι απο τα έτοιμα!!! :) μπράβο!!

puccarina είπε...

Είσαι θεά!!! Φοβερό το tutorial και το αποτέλεσμα μαγικό! Κρίμα που δεν έχω το big shot αλλά θα το δοκιμάσω με το cricut....Εγώ έχω και απορία το κανσόν δεν είναι αρκετά χοντρό???? Νομίζω πως αν προσπαθήσω να τα τσαλακώσω όπως βλέπω στην φωτό θα χρειαστεί δύναμη υπερήρωα...Και πάλι ευχαριστούμε για το μάθημα!

Κατερινα είπε...

κοριτσια ευχαριστω για ομορφα σας λογια!!Puccarina αν θελεις εσυ φτιαξτα με αλλο χαρτι...εγω προτιμω αυτο γιατι ειναι πιο ανθεκτικο...εξαλου αν το βρεξεις μαλακωνει αρκετα..καλε δεν θελει δυναμη....κανε δοκιμη να δεις..μπορεις να κοψεις και με punch λουλουδια...χαχα!!!!οσο για την δυναμη υπερηρωα που θα χρειαστει...βαλε το καμαρι σου και θα δεις ποσο ευκολα θα το κανει!!!!

Αναστασία είπε...

Φαίνονται πολύ εύκολα, τελικά! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες! Κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω.

Ελευθερία είπε...

τέλεια τα λουλουδάκια!!! κατατοπιστικότατες οι οδηγίες!!!! ευχαριστούμε!!! ;)

Elina είπε...

Τα λουλουδάκια αυτά δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα έτοιμα που χρυσοπληρώνουμε...!!!! Μπράβο και χαρά στην υπομονή σου!!!!

SPYRIDOULA είπε...

Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!Τέλεια τα λουλούδια σου!!!

Maria Tsil είπε...

Κατερίνα είσαι μία γλύκα!!!!
ΦΟΒΕΡΑ!!!!!

Demi είπε...

Ολα υπέροχα!!!!μπράβο!!!

Unknown είπε...

ΟΥ-Α-ΟΥ!!!!! Φοβερό tutorial και καταπληκτικά λουλούδια!!!!! Μα δεν είναι απόλαυση να τα φτιάχνεις μόνη σου; Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!!!

imVaso είπε...

Οοο Βγήκαν πανέμορφα!! μπραβο :)