Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

I hope..........

Απανωτες αναρτησεις....δεν σας εχω συνηθησει!! Χαιρομαι που βοηθησε η προηγουμενη αναρτηση με τα λουλουδακια!! Σημερα θα σας δειξω μια συνθεση που εφτιαξα χτες σε...συνεργασια με την κορη μου..χαχα!!δεν εχει ξαναγινει..ενα εντελως διαφορετικο στυλ απ οτι σας εχω συνηθησει!Ομολογω μου αρεσει παρα πολυ αυτη η συνθεση..ισως γιατι εχει τεχνικες..ισως γιατι φτιαχτηκε παρα πολυ γρηγορα,χωρις αγχος του τι θα βαλω!!Η φωτο επιλεγμενη απο την κορη μου ..τα χρωματα το ιδιο..η συνθεση προοριζεται για μια απο τις κολλητες της..8 στο συνολο!!!!!!!!!!!Απ οτι βλεπετε ειναι η μοναδικη μου συνθεση χωρις πολλα στολιδια...δεν χρειαζοταν εξαλου ...ηδη φορτωθηκε αρκετα!!!Ασπρο κανσον για backround...πανω στο οποιο επαιξα ..αρκετα,αλλωστε το βλεπετε!!!Για musk χρησιμοποιησα ενα κομματι απο χοντρο ...κατι σαν τουλι ειναι το οποιο χρησιμοποιηται στα ανθοπωλεια και τυλιγουν λουλουδια η γλαστρες...δεν ξερω!πως λεγεται......Δοκιμασα την... τεχνικη του μπογια..Alex..ακουω κριτικες!!!το εκανα με τεμπερες δεν ειχα κατι αλλο σε μαυρο χρωμα..πασαλειψα βεβαια το χαρτι το οποιο δεν γινοταν να αλλαχτει ..το εχω κολλησει πανω σε τελαρο με καμβα...με αποτελεσμα να γινει η σελιδα μου και το τελαρο γεματος πιτσιλιες!!χαχα!αυτο μου αρεσε!οπως-οπως το καλυψα....Δεν γραφω θα δειτε μονες σας εδω...
εδω μια κοντινη με το journaling...
κοντινο .....
Χρησημοποιησα την λεξη Discover την οποια ζηταει το BITW να χρησημοποιησουμε και στο οποιο θα παρω μερος Ευχαριστω παρα παρα πολυ για τα υπεροχα σας σχολια...ξερετε ποση δυναμη και χαρα δινουν καθε φορα που διαβαζονται!! φιλια!

11 σχόλια:

Maria είπε...

Τέλεια Κατερίνα, μου αρέσει τρελά!!! Σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!

Handmade by Mika είπε...

Μιας και είμαι φαν των οχι τοσο φορτωμένων πραγμάτων, αυτή η συνθεση μου αρέσει πολύ. Και τα χρώματα κοριτσίστικα...
Ομορφο!
Μίκα

el.mar είπε...

Είναι πολύ όμορφη!!!
Φιλιά!!!

Rachael Funnell είπε...

WOWZERS!! The background & the Colors in this layout are FAN FAB U LAS....
THANKS Heaps for Sharing this with US over @ BITW..... ♥

Κατερινα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

love the paint effect....gorgeous...thanks for playing along at BITW

eudokia είπε...

καταπληκτικο αποτελεσμα!!

Maria Tsil είπε...

Φοβερή Κατερινάκι!!Μου αρέσει πολύ που δοκιμάζεις διάφορα στυλ!Και τα καταφέρνεις σε όλα!Μπράβο και καλή επιτυχία!

Unknown είπε...

Φοβερή είναι Κατερίνα..όλα τα χρώματα το στυλ ..όλα σούπερ...Καλή επιτυχία!!!

παρασκευη..η αλλιως pizizi είπε...

Υπέροχο έγινε! Μπράβο Κατερίνα, και διπλά όμορφο που το έφτιαξες με την κόρη σου!!

Demi είπε...

Καταπληκτικό !!!!θα φτιαξω και γω με κανσόν!!!υπέροχα τα χρώματα και η φωτό σουπερ!!!!