Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Get Creative...1η προκληση Μαρτιου!!!

Καλο μηνα!!! Τον προηγουμενο μηνα επιλεκτηκα αναμεσα σε τοσες ομορφες συνθεσεις του Get Creative !!!Aυτον το μηνα θα ειμαι Guest Designer μαζι με αλλες ταλαντουχες κοπελες!!Ευχαριστω την σχεδιαστικη ομαδα η οποια παντα μας εμπνεει με τις πανεμορφες δημιουργιες της!! Οταν μου εστειλε η Ειρηνη την χρωματικη παλετα που επρεπε να χρησημοποιησω για την δημιουργια μου ...επαθα!!!Τα χρωματα δεν ειναι απο τα αγαπημενα μου...τι να κανω σκεφτηκα???ηθελα να δημιουργησω κατι ανταξιο ....πανικοβλιθηκα...αρχιζα να ..δημιουργω δικες μου σελιδες στα χρωματα αυτα!!εφτιαξα λουλουδια σε μπεζ κανσον τα οποια εβαψα με...νερομπογιες!!Επρεπε με λιγα λογια να φτιαξω μονη μου τα χρωματα της συνθεσης μου!!Εκει ειδα την..προκληση!!!Εφτιαξα τοσα λουλουδια (θα εχω να δημιουργω για καιρο)!!!Ειχα κανει λοιπον την προετοιμασια μου αλλα σαν κλασικη Ελληνιδα αφησα την συνθεση ...σκεφτηκα θα δημιουργησω την αλλη βδομαδα!!ας φτιαξω κατι αλλο τωρα!!Και εκει δεν προβλεψα τα απροοπτα που μπορει να μας συμβουν!!Ενα ατυχημα του γιου μου (ευτυχως οχι σοβαρο)εξαφανησε την ορεξη για δημιουργια!!Ηταν και το τρηιμερο των Αποκριων ...ειχα καλεσμενους στο σπιτι!!Το βραδυ της Καθαρης Δευτερας καθησα στο εργαστηριο και ειπα ...θα δημιουργησω....η φωτο που ειχα αποφασισει να βαλω στην συνθεση δεν μου εκανε πια "κλικ"....τελικα η επιλογη της φωτο ηταν το ξεκινημα...ολα τα υπολοιπα "ηρθαν"μονα τους!!!Τα παιδια μου ειναι παντα η αφορμη της εμπνευσης μου!!Στην φωτο ο γιος μου με την κορη μου το βραδυ της Πρωτοχρονιας ...στην πρωτη τους ..εξοδο σε μπαρακι της περιοχης!!! Εδω θα δειτε την χρωματικη παλετα
Και εδω ειναι η συνθεση μου!!
Και εδω καποια κοντινα...τα λουλουδακια τα εφτιαξα εδω!!!!χαχα..φουσκωσα απο περηφανεια!!!
Μην παραλειψετε να πατε απο τα μπλογκ των υπολοιπων κοριτσιων...εχουν κανει καταπληκτικη δουλεια!! Το Enjoy Scrapping ειναι παντα γενναιοδωρο μαζι μας ετσι λοιπον και αυτο το μηνα θα ειναι ο σπονσορας μας!!!! Επισης η φιλη και ταλαντουχα Κατερινα κανει μια προσφορα !!!ενα δωρακι απο αυτην το οποιο θα γινει κληρωση!!Τι λετε?????Θα παιξετε μαζι μας????

22 σχόλια:

Μαρία είπε...

καλημερα..εδω κοριτσι παιρνεις ΑΡΙΣΤΑ 10 με πολλους τονους..καθομαι και το παρατηρω εδω και δεκα λεπτα..τα χρωματα φοβερα..συνδιασμους απο χαρτια..και τεχνικες..ΜΠΡΑΒΟ..Κατερινα μου..καλη επιτυχια..καλο μηνα..σε φιλω

Stone είπε...

Υπεροχη η συνθεση σου Κατερινα!Τα χρωματα αυτα ειναι αγαπημενα!Και τα λουλουδια τι τελεια που εγιναν...Καλή επιτυχια και καλό μηνα!Φιλια!

Lefki είπε...

Υπέροχη η σύνθεσή σου! Και τα χρώματα είναι τέλεια! Θα ξεχωρίσω τα υπέροχα λουλούδια που έφτιαξες και ειλικρινά θα ήθελα με την πρώτη ευκαρία να μας δώσεις και τις οδηγίες. Όλα τα έστησες πολύ αρμονικά και τα παιδάκια σου (τι παιδάκια δηλαδή;) είναι κουκλιά. Να τα χαίρεσαι και συγχαρητήρια για τη διάκρισή σου. Πραγματικά την αξίζεις!

EFI είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα Κατερίνα! Εύχομαι το αγοράκι σου είναι καλά και σιδερένιο! Μπορώ να καταλάβω το σοκ σου με την χρωματική παλέτα, γιατί ούτε κι εγώ νομίζω να έχω αυτά τα χρώματα! Εσύ όμως παρόλα αυτά έφτιαξες μια εξαιρετική σύνθεση, όλα τόσο αρμονικά, τα λουλουδάκια σου – τύφλα να έχουν αυτά της Prima! Μπράβο σου Κατερίνα, έχεις χρυσά χεράκια! Ευχαριστούμε για την έμπνευση και συγχαρητήρια για την διάκριση, γιατί το αξίζεις!!!

alex είπε...

Ειναι απιθανη!!!!δε το συζητω!!!!
πολυ καλη συνθεση και συνδιασμος υλικων!!!!καλη σου μεραααα

Rania K. είπε...

Χαχαχαχαα!! Ελληνίδα αγάπη μου! Της τελευταίας στιγμής!! Το αποτέλεσμα όμως είναι εξαιετικό!!! Κάτω από πίεση τελικά δημιουργούμε κλαλύτερα! Δεν θα σταθώ ούτε στα γλυυκύτατα παιδάκια σου, ούτε στα καταπληκτικά λουλούδια σου...θα σταθώ απλά στην ευρηματικότητα σου...στον τρόπο που συνδίασες χρώματα και υλικά! Είμαι σίγουρη πως θα εμπνεύσεις πολλές!!Πολλά Φιλιά!

feysjewel είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

Elena Stefanidou είπε...

Μπράβο ρε Κατερίνα.Φανταστική απόδοση των χρωμάτων.Να χαίρεσαι τα όμορφα παιδάκια σου.Πολλά φιλιά

Nadia Cannizzo είπε...

Gosh such a beautiful style you are developing! GORGEOUS work..

SPYRIDOULA είπε...

Καλό μήνα!Πανέμορφη η σύνθεση σου και τα χρώματα φοβερά!Υπέροχη δουλειά!

Αlex... είπε...

Καπως ετσι την παταω και γω,που τα αφηνω ολα για τελευταια στιγμη...!
Υπεροχη συνθεση,Κατερινιω,εχω ξετρελαθει με τα λουλουδακια σου!Εισαι καλλιτεχνης και φαινεσαι!;)

Katerina είπε...

Κατερινιώ να χαίρεσαι τα κουκλιά σου και να είναι πάντα η έμπνευσή σου για να μεγαλουργέις!!!!
Υπέροχη σελίδα!
Γεια στα χέρια σου!

Ελευθερία είπε...

Κατερινάκι, δεν έχω λόγια... μια υπέροχη σύνθεση από το πουθενά οπως λες κι εσύ!!!!
τα λουλούδια σου ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!! τα παιδάκια σου κουκλιά, το αποτέλεσμα μαγευτικό!! δύσκολα χρώματα απίθανο αποτέλεσμα...
και να πεις στον γιο σου να φοράει ΠΑΝΤΑ κρανος!!!!
φιλάκια!!!

Αναστασία είπε...

Είναι φοβερή σύνθεση. Καλό μήνα!

Myrto είπε...

Μια χαρά τα κατάφερες πού όμορφη η σύνθεση σου. Και με όλα τα προβλήματα που είχες. Πάντως μπράβο σου - ακόμα και εκείνο το βράδυ του ατυχήματος εσύ δημιούργησες!

Maria Tsil είπε...

Δεν έχω λόγια Κατερίνα!!Φανταστική!Τα λουλουδάκια όπως είπε και η Έφη καλύτερα και απο της Prima!Μπράβο Κατερίνα υπέροχη δουλειά!

Μαιρη είπε...

Κατερίνα μου η συνθεση σου είναι απίστευτη!!! Καταπληκτική δουλεια!!!! Τα λουλουδακια σου τέλεια!! Ένα μεγάλο μπράβο!! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!!!

Dolly Daydreams είπε...

Hi Katerina, well sounds like this was a real challenge ! but the result is stunning it really brought out the best in you , amazing layout and the flowers are fabulous as is the gorgeous photo of your childrren. Congratulations on your guest DT post with Get creative thoroughly deserved.

Marie

alexandra polyzou είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΣΥΝΘΕΣΗ!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ(ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ....)ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

Unknown είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ η σύνθεσή σου!!! Και τα layers μου αρέσουν πολύ, αλλά κυρίως το πώς έχεις συνδυάσει τα χρώματα... μπράβο!

Pia είπε...

so wonderful lo
hugs pia

Σοφία είπε...

Πολύ ωραία χρωματα !!!!και πολύ ωραία διακόσμηση!!!